Dagen.
Publicerat den

Idag har vi haft fullt upp. Vi började dagen med Auroras tandläkarbesök. Det gick helt okej. Egentligen var det mest ett informationsmöte om hur jag ska sköta Auroras tänder. Men sköterskan ville i alla fall kolla i damens lilla mun. Här tog det stopp. Aurora ville inte alls vara med. Men efter lite stretade och fasthållande fick sköterskan se det hon ville.
 
Efter besöket gick vi hem igen och åt lunch. Sedan begav vi oss in till stan för att träffa mammorna. Som vanligt var det en trevlig träff. Alltid lika roligt. Aurora var lite blyg i början, men det släppte efter en stund. Nedan är två bilder på Aurora då hon hade blivit lite mer varm i kläderna. Hon sprang och skrattade om vartannat. Det är lika roligt att se varje gång hon får sina ryck. Två av mina systrar kom även förbi biblioteket en sväng vilket var trevligt. 
 
Vi avslutade dagen med att handla lite. Jag använde upp en bunt (snarare fem) rabattkuponger som hade legat i plånboken några månader. De gick ut nu i slutet på januari så det var på tiden. Sammanlagt sparade jag 112 kronor. Inte dåligt. Kanske ska jag bli som de där kupong-letarna på tv som handlar saker för typ ingenting. Jag blir lika förvånad varje gång jag ser det programmet. Vilket liv de lever. Spana in det vet jag!
 
Nu sitter jag i soffan och kollar film och bloggar. Snart är det dags för sängen. Imorgon är det tillbaks till dagis för Auroras del och jag ska plugga och läsa litteratur till kursen jag började på förra veckan. Det känns som att det kommer att bli en riktigt bra vecka den här veckan. :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?