1 år!
Publicerat den

Igår blev Aurora ett år. Ett helt år!! Så fantastiskt. Jag har nu haft min lilla tjej hos mig i tolv månader. 365 dagar. Det har varit otrolig, men samtidigt jobbigt. Det har funnits glada stunder och ledsamma stunder. Men på det hela taget har det här året varit det bästa i mitt liv. Jag har haft möjlighet att vara hemma med personen jag älskar mest på denna jord. Jag har fått se Aurora utvecklas varje dag och det värmer mitt hjärta. Jag ser verkligen fram emot alla de kommande år som jag får spendera med min älskade dotter.

Mamma önskar dig ett jättestort grattis (i efterskott har på bloggen)! Läser du detta när du blir äldre så vill jag att du ska veta att jag är jättestolt över dig och jag älskar dig mest av allt på denna jord. ♥

Ettåringen. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?