Om jag hade vetat det då.
Publicerat den

 
Idag var jag med om något som för mig kändes lite surrealistiskt. När jag var gravid var jag väldigt besatt av att kolla på diverse program om att föda barn och om att vara gravid. Det var ju så intressant och spännande! Anledningen var väl egentligen att det kändes bra att se andra som var i samma sits som mig själv och som visade vad jag snart skulle vara med om.
 
Idag när jag satte igång tvn gick En unge i minuten. Ett program om att föda barn som jag faktiskt såg när jag var gravid 2011. Som mitt liv har förändrats sedan dess! Nu har jag en ettåring som springer omkring framför tvn med ett gosedjur i handen och som pratar konstant. Mitt liv har förändrats otroligt mycket, och på det stora hela till det bättre! Inte hade jag en aning om att jag inom några månader skulle få hålla mitt älskade barn i mina armar och att jag då skulle känna en kärlek så stor att den ibland gör ont. Jag älskar verkligen min dotter över allt annat och jag är nöjd med mitt liv som det ser ut just nu. Ibland kan jag inte vänta på alla fantastiska saker som vi kommer uppleva tillsammans. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?