Tröttdag och gratulationer.
Publicerat den

Idag har det varit en sådan där dag då jag mest har sovit. Jag har varit sååå trött. Jag förstår det inte riktigt. Sammanlagt har det säkert blivit tre timmar sömn mitt på dagen. Det får jag tacka min moster för. Utan henne hade det inte gått då Aurora far runt som en liten mini-bajsade-galning här hemma. Nu när hon är bättre i magen igen får vi byta blöjor ofta. Väldigt ofta. Men jag klagar inte. Så länge som Aurora mår bra är jag glad. ♥

Sedan får jag gratulera kusinen som tog körkort idag. Grattis grattis! Vi var nyss ute en sväng. Och det gick fint. Alltid lika bra med en till i familjen som har körkort.

Nu ska vi, jag och min moster, kolla film som jag hyrde när vi var ut och åkte nyss. Och bara ta det lugnt. Vi ska se Lockout. Jag har bara hört bra saker om den filmen så jag hoppas att den är bra.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?