Helgen som varit.
Publicerat den

 
Denna helg har jag knappt varit hemma. I fredags hade vi först besök av min syster A och hennes lilla son. Jag färgade håret och fick hjälp av syrran. Sedan var jag och Aurora hem till min pappa och där blev vi kvar över natten. Igår firade vi min mamma som skulle ha fyllt 49 år. Snart är det fem år av saknad. ♥ Åren har gått fort.

Så igår var jag och träffade tre av mina bästa vänner. Vi år tacos, drack lite vin och pratade en massa. Det var supertrevligt som vanligt. Jag gav bästaste Per en försenad födelsedagspresent. Ett presentkort på en tatuering. Hoppas att hon blev glad.

Idag kommer min ena syster över med två av hennes vänner då jag ska genomföra en liten studie på deras samtal. Detta till arbetet som jag ska skriva i vår. Hoppas att det går bra och att jag får bra stoff. Snart ska jag baka en paj som vi sedan tänkte bjuda på. Allt som allt har det varit en mycket trevlig helg med en massa roliga aktiviteter och jag har umgåtts med de bästa. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?