Får hoppas att det vänt nu.
Publicerat den

Avlämning av Aurora gick superbra idag. Vi kom till dagis. Jag klädde av henne ytterkläderna och sen gick vi till avdelningen. Väl där inne gick hon fram till en fröken och sen vidare in i lekrummet. Inga som helst problem. När jag sedan vinkade för att jag skulle gå så kollade hon bara på mig och fortsatte med sitt. Då kändes det bra. Inget gallskrik och inga tårar. Det kändes super.

Nu har jag ätit frukost och snart ska jag och moster iväg en sväng. Sedan hoppas jag att jag hinner med lite plugg också. Det var alldeles för länge sedan jag fick något gjort på den fronten.

Hoppas att ni får en fin dag idag mina läsare! Och försöka att ta tillvara på det fina vädret. :) Jag ska försöka klämma in en promenad i eftermiddag också för att få lite solljus. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?