Dag fyra.
Publicerat den

Vaknade vid sex av att Aurora var hungrig. Jag gjorde välling och hon åt. Men sen kom det upp igen. Ännu en spydag. :( Fjärde dagen nu! Jag fattar inte att det inte går över. Jag förstår verkligen inte.

Allt jag kan säga är att jag har tur som har hjälp av min moster. Utan henne hade jag brutit ihop varje gång. Tack, tack, tusen tack!
 
Nu var det sex timmar sedan sista spyan. SNÄLLA låt det vara den sista!! Allt jag kan säga är att jag aldrig vill vara med om det här igen. Aldrig igen.



Sandra

Hej! Jobbigt när de små mår dåligt. När vår lilla tjej var magsjuk fick vi rådet från sjukvårdsupplysningen att snabbaste sättet att bli av med det hela var att ge små men täta mål. Vitt bröd med smör, kokta morötter mosade i smör och grönt rivet äpple som stått framme och blivit brunt (tydligen framkallas ett ämne som är bra vid just magsjuka), även det med smör, rekommenderade hon. Frekvent vätskeersättning också så klart. Hoppas lilltjejen kryar på sig!

Svar: Hej! Tackar så hemskt mycket för tipsen! Det som vi har gjort fel de här dagarna är nog att vi har låtit Aurora äta för mycket när hon väl har varit hungrig. Hon har ätit och sedan spytt upp allt igen. :( Dock har hon idag ätit mindre mål och det har fungerat bättre. Smörgåsrån med mycket smör verkar gå ner och vätskeersättning. Tack och lov. Tack så hemskt mycket! Förhoppningsvis är det sista dagen idag. Jag håller tummar och tår. (Jag håller allt jag bara kan hålla.)
Rebecca



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?