Casa de mi padre.
Publicerat den

 
Är hemma igen från kryssningen. Men inte hemma hos mig utan hos min pappa. Hade lovat systrarna att vi skulle ses idag så då hamnade jag här. Själv är jag rätt trött just nu. Blev inte så många timmars sömn inatt. Haha. Fast det brukar det väl aldrig bli på kryssningar. ;)

Det var en riktigt trevlig kryssning. Plusset var att vi hittade lite roliga saker i Tax Freen. Jag köpte en ny parfym och ett par nya Converse. Jag sparade dessutom närmare tre hundra kronor mot om jag hade handlat samma saker i land. Alltid kul att spara pengar när man spenderar pengar. Minuset var att vi åkte fel i Stockholm på vägen hem. Nu får det gå några år, minst, till nästa gång jag kör bil i Stockholm. 

Och sedan var det riktigt mysigt att träffa Aurora igen! ♥ Det räcker gott och väl med ett dygn ifrån varandra för att jag ska uppskatta det jag har och att sakna mitt hjärta. ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?