Alla hjärtans dag.
Publicerat den

Även om man är själv och singel finns det anledning att fira denna dag. Bara för att man inte är tillsammans med någon finns det ju faktiskt andra i omgivningen som du bryr dig om. Denna fick jag nu på morgonen när jag lämnade Aurora på dagis. Så glad jag blev! Det första konstverk som lillan har gjort på dagis. Det värmde verkligen mamma-hjärtat. ♥


Sedan bestämde jag och min moster oss för att vi tillsammans med min kusin och Aurora skulle ha en mysig dag och äta lite gott. Jag bakade dessa morotskakemuffin till oss som vi kan mumsa på senare. Nu blev ni lite avundsjuka va? ;)


Hoppas att ni också får en fin dag. Oberoende av om ni tillbringar den tillsammans med en pojkvän/flickvän eller tillsammans med någon annan du bryr dig om. Kom ihåg att det alltid finns personer i din omgivning som du kan uppskatta och som bryr sig om dig. ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?