Lucia.
Publicerat den

Idag är det alltså luciadagen. Det känns verkligen inte som det. Går man ut nu känns det mer som vår än vinter. Verkligen jättetråkigt tycker jag. Vintern är verkligen sen i år. Jag får även erkänna att jag har en rädsla för att all snö, som ännu inte har kommit, kommer sådär lagom till flytten. Det skulle verkligen inte förvåna mig ett dugg. Ska bli intressant att se.

Hur som, igår var vi, jag och min familj, på luciafirande på dagis med Aurora. Hennes första luciafirande. Jag skulle väldigt gärna vilja lägga upp bilder här på min lilla tärna, men helt ärligt så fick jag inga bra. Aurora var inte stilla en stund och sen ska man ju undvika att lägga upp bilder där andras barn finns med. Så, ni får helt enkelt klara er utan. Vi var utomhus och Aurora skötte sig väldigt bra. Hon satt nog mest och funderade varför alla stod och stirrade på dem. Mot slutet ville hon komma fram till mig och familjen, men annars skött hon sig som sagt riktigt bra. Jag är stolt! Ett första luciatåg. Wow. Det känns stort.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?