23:e.
Publicerat den

Alltså, det har varit mycket nu. Väldigt mycket. Bland annat:
 
- Aurora har varit magsjuk några dagar. Vi andra klarade oss.
- Middagsbjudningar. Både hemma hos oss och borta hos andra.
- Adventsfikor. Två stycken för att vara mer exakt.
- Tentaskrivande. Jag är fortfarande inte klar, men det närmar sig.
- Träning. Jag sprang 6.5km i sträck idag. Hinner jag med 7km innan årsslutet?
- Finbesök av mormor min.
- Jag har läst fyra böcker. Riktigt bra böcker. Det var skönt med annan litteratur än kurslitteraturen.
 
Som ni hör är det en hel del som hänt. Och det kommer dessutom att vara en hel del nu i mellandagarna också innan flytten. Det kommer troligtvis leda till att det är rätt tomt här ett tag, men då vet ni varför. Hoppas att ni får en superfin julafton och julhelg så hörs vi när det blir lite blir lugnare igen!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?