Vad jag gjort idag.
Publicerat den

- Varit uppe alldeles för tidigt och sovit alldeles för lite i natt. Vi hade en sleepover hemma hos syster M inatt. Och det var rätt spännande kan jag lugnt säga. Fyra tjejer, två hundar och en snart-två-åring i en tvåa. Samt att jag delade täcke med en av mina systrar i en bäddsoffa hela natten. Som sagt, det var en spännande övernattning.
 
- Vi har varit på två kalas idag. Ett för att fira en tvååring och ett för att fira en tjugofyraåring. Jag och Aurora har med andra ord ätit en hel del fika idag. Det smakade väldigt gott, men nu vill jag nog inte se ett fikabord på ett tag.
 
En (aningen suddig) kalasredo Mami.
 
- Sedan har jag varit barnvakt till min systerson i några timmar. Och det gick riktigt bra. Med undantaget av en ramla-och-slå-sig-incident, vilket ju tyvärr brukar höra till när man försöker lära sig gå och stå själv. Aurora tyckte nog att det var kul att ha med sig sin kusin hem en stund också. 
 
Lite kvällslek med kusinen innan hans mamma och pappa kom.
 
Och nu tänkte jag faktiskt lägga mig. Det blev en tidig kväll denna lördag, men det gör mig absolut ingenting.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?