Det brukar inte hända ofta.
Publicerat den

Att jag är uttråkad och rastlös. Men det är precis vad jag har varit idag. Aurora har varit på dagis sedan 8.30 i morse och hon ska vara där till 15.00. Och jag har inte haft något att göra alls idag. Ingenting. Nada! Allt är mer eller mindre förberett inför skolan. Jag tvättade och donade igår. Jag tränade igår vilket innebär att det är en vilodag idag. Ja, jag har halt enkelt inte haft något alls att göra och det är sååå trist! Men, det är väl som man brukar säga, bra att ha lite tråkigt ibland. Istället har jag kollat film och googlat fram olika träningsbloggar och hur man springer intervaller på bäst sätt. Så tiden har gått ändå, om än lite väl sakta för min smak.
 
Men, nu är det snart (och äntligen!) dags att hämta hem lillan från dagis! Så nu är det slut på friden. ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?