Den lilla luringen.
Publicerat den

Idag var sista dagen som jag var med Aurora på dagis. Imorgon är det dags för lämning direkt på morgonen och det kommer garanterat bli intressant. Hur som, det var inte det jag skulle skriva om utan om Auroras hyss på förskolan idag. Efter utevistelsen idag, medan alla barn skulle tvättas och bytas på, så hann Aurora med att göra lite hyss då varken jag eller någon annan vuxen hade ögonen på henne. Då Rora hade varit borta en stund gick jag och kollade var hon var. Jag fann henne inne i madrassrummet där barnen brukar sova middag. Där inne hade hon haft riktigt roligt. Vid varje madrass sitter det normalt en namnskylt på varje barn, men dessa hade hon dragit bort. Alltihop. Säkert tio-tolv namnlappar låg utspridda på madrasserna. Plus kluddet, som de satt fast med, vilket hade blivit bortdraget och låg lite var stans. Det roliga var ju även att Rora, när hon väl såg att jag kommit på henne, blev helt till sig och försökte gömma sina fynd. Älskade unge! Förskolepersonalen kommer garanterat att få fullt upp med dig. Haha.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?