Dagen i några bilder.
Publicerat den

 
Jag började morgonen, efter en frukost och barnlämning, med att färga håret. Jag kände att det faktiskt var dags nu. Så, det blev en mörkbrun färg, som jag hoppas är lik min normala färg. För övrigt var det första gången jag färgade själv och jag ger mig själv ett fullt godkänt betyg
 
 
Sedan började jag med att organisera böcker och läsa lite sånt här. Alltid bra att vara ute i god tid. Speciellt då man har barn. Jag tog mig även en aningen vobblig cykeltur för att låna en bok som jag ska läsa i nästa kurs. Fem km blev det allt som allt. Dock så visade det sig att mitt bakdäck på cykeln sprängts (!), troligtvis pga. att jag pumpat det för mycket, och det var därför som det kändes så konstigt när jag cyklade. Helskumt! Så, tyvärr blir det inget cyklande på ett tag för jag måste köpa ett nytt däck.
 
 
Kvällen här hemma avslutades med ett bad för lillan. Och som vanligt började det bra och Aurora tyckte att det var jättekul att bada, men det slutade med ett sjöslag i badrummet och en gallskrikande Rora. Att tvätta håret är något av det värsta som finns enligt Aurora. Definitivt i klass med att borsta tänderna. Nu sover dock lillan och Mami kollar film och tar det lugnt innan det är dags för sängen och ytterligare dag.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?