Ullared.
Publicerat den

Resan idag gick riktigt bra. Vi kom fram till åtta. Shoppade till elva. Åt lunch. Sedan shoppade vi lite till. Vid ett bar det åter igen hemåt och vi var tillbaka vid sex. Allt som allt var vi borta i femton timmar. Inte illa med tanke på att vi åkt över åttio mil också. Här kommer lite bilder från dagen.
 
 
 
 
 
 
Jag handlade allt mellan himmel och jord. Jag köpte frön så att vi kan så i trädgårdslandet. Jag köpte lite kläder och en baddräkt till Aurora. Jag köpte ett soltält som Aurora kan använda på tomten i sommar samt hink och spade som hon kan leka med. Till mig själv köpte jag en massa träningskläder. Det var verkligen på tiden! Och nu är jag riktigt taggad på att ge mig ut imorgon. Sen om det blir så att jag kör stavgång eller intervaller får jag helt enkelt se. Hade jag haft tid hade jag nog gjort båda. Haha. För övrigt såg vi Ola-Conny i varuhuset. Stackarn hann nog inte med så mycket jobb då besökare hela tiden ville skaka hand och prata med honom.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?