Kryssningen i punkter.
Publicerat den

- Kryssningen började bra. När vi hade parkerat bilen i båten tappade jag mina nycklar rakt ner i ett äckligt, skitigt och vattenfyllt hål i golvet. Bra start på resan. Not!
- Vid middagen och buffén möttes vi av en väldigt otrevlig servitris. Hon var väldigt oförstående då vi kom med två vagnar och behövde ställa dem någonstans. Jobbar du inom serviceyrket behöver du kunna ta dina kunder!
- Gamlingar som försökte tränga sig i matkörerna. "Ställ er längst bak i kön!!!" Jag är inte sen på att säga till sådana puckon.
- En fullsmockad buffé gjorde att det tog över trettio minuter innan jag fick mat. Och Aurora. Tack hjärtat för att du var så tålmodig.
- Natten började bra. Faktiskt. Aurora började kvällen med att sova i vagnen. En timme efter att jag, syster A och Devin hade somnat vaknade Aurora. Sedan var hon vaken tre timmar! Fy vad jobbigt det är att inte få sova normalt på natten. Men jag var faktiskt ändå rätt pigg på morgonen. Som tur var hade inte Syster A och Devin blivit så störda under natten heller utan det var mest jag och Aurora som låg vakna medan de andra festade på.

Nu låter det som att kryssningen bara var skit, men det stämmer inte. Jag och syster A hade riktigt trevligt då vi promenerade omkring på båten. Vi satt till och med ute och njöt av solen en timme medan barnen sov i vagnarna. Maten var supergod och det var trevligt att umgås med familjen. Men nu får det faktiskt ta ett tag innan jag åker på en kryssning igen.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?