Hemma igen!
Publicerat den

Så nu är vi hemma igen. Eller egentligen kom vi hem igår, men då var jag alldeles för slut för att skriva. Att köra bil i åtta timmar gör en helt mosig i huvudet. Haha.
 
Jag ser att ni är några stycken som har kollat in här om dagarna. Vad roligt! :) Tyvärr lite mindre kul för er då jag inte skrivit några inlägg. Anledningen är, som jag skrev tidigare, att jag har haft en mobil som varit död. Typ, mer eller mindre. Jag har inte kunnat ringa, sms och internet har jag bara kunnat drömma om. Att låna min mosters mobil har jag inte heller velat göra hela tiden. Men bloggen har varit i mina tankar. Det lovar jag er.
 
Snacka om att jag har känt mig isolerad. Men nu är jag äntligen tillbaka till verkligheten igen. Jag tänkte försöka skriva en liten lista på saker som jag och vi har varit med om under veckan som gått. Ska försöka hinna med det ikväll. Självklart kommer det några bilder också. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?