Hej hopp!
Publicerat den

 
Dagen idag började med en timmes stavgång för min del. Sedan har vi fixat och donat här hemma. Moster har för tillfället vänner över som ska fira henne då hon fyller år på måndag. Vi ska äta lunch och fika.
 
Aurora mår bättre idag. Hon känns fortfarande varm, men är mycket piggare och gladare. (Som ni ser på bilden.) Hon är inte alls lika gnällig som tidigare vilket bådar gott inför morgondagen. :)
 
Ikväll ska jag lägga på fyllningen på tårtorna så att det är förberett till imorgon. Det blir en tidig morgon imorgon. Flera timmar kommer bestå av tårtfix. Vilket jag faktiskt ser fram emot! Kommer bli kul. :) Är väl bara bra att jag har något att göra så att tiden går fort så att jag inte tänker på att jag faktiskt ska läsa en text på dopet. Usch, nu blev jag lite nervös! Men det kommer nog gå bra. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?