Halsont.
Publicerat den

Japp. Idag vaknade jag med ont i halsen. Hur kul var det på en skala egentligen? Jag har inte tid att vara sjuk! Och jag som hade planerat in en intervallstur idag när Aurora var så dagis, men det blev det inte alls. Jag läste på om halsont och träning och tydligen ska man vara väldigt försiktig då man har ont i halsen. Detta resulterade i att jag tog mig en promenad istället. Vilket i och för sig skönt det också, men lite trist när jag var inställd på träning.
 
När jag kom hem åt jag lunch och sedan begav jag mig ut i trädgården för att klippa häckar, men det var jobbigare och krångligare än jag trott. Maskinen jag skulle använda var tyngre än jag trodde och axlarna dog typ efter några sekunder. Sedan var det riktigt svårt att få det rakt när jag knappt orkade använda maskinen. Hur som, jag gav det en chans men nu får jag nog prata med pappa och be om hjälp. Tur att jag har en händig far. ;) För övrigt var det riktigt skönt väder ute idag. Plus sju-åtta grader och sol. Vårväder delux! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?