För övrigt, bara sådär..
Publicerat den

..så drar vi på kryssning idag! Min mormor som följde med ner hit efter begravningen fyller nämligen 75 i maj så därför bestämde vi oss för att dra ihop familjen och dra på kryssning. Vi åker sällan iväg allihopa (minus två av mina systrar tyvärr) så det här är något jag sett fram emot sedan det blev bestämt.
 
Dock är jag lite orolig och nervös inför att ha Aurora med på en kryssning. Under de vakna timmarna kommer det säkert att gå superbra, men det är läggningen och sovandet som jag funderar kring. Aurora har alltid varit ett barn som sover bäst själv i egen säng. Att sova i samma säng som mamma har för mig inneburit fler vakna timmar än vad jag hoppats på. Mysandet har istället slutat med en speedad, petande, pratande och sparkande bebis. Jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det i en hytt på några få kvadratmeter. Kanske får hon helt enkelt sova i vagnen. Eller på en madrass på golvet. På något sätt måste det ju gå. Tur är väl att syster A och Devin ska med också. Så slipper jag kanske sitta i hytten själv hela kvällen i alla fall. ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?