Dagen och trädgårdsfix.
Publicerat den

Idag har vi haft fullt upp. Vi har promenerat på stan och lunchat. Jag har letat en vår/sommarklänning som jag kan ha på min systersons dop. Jag hittade en som var riktigt fin, men som var lite dyr. April månad ser ut att bli en dyr historia så jag måste fundera lite mer på om jag ska köpa den eller ta något som redan finns hemma.
 
När vi kom hem drog vi igång och rensade och städade i trädgården. Vi har sågat, klippt och krattat. Vi var säkert ute i två timmar och det blev flera högar med rensade grenar, kvistar och löv. Det känns bra. Nu väntar vi bara på att det ska bli varmare så att vi kan fixa ännu mer. Planen är att flytta trädgårdslandet och plantera ut blommor. Jag tänkte även så lite fröer. Om det blir direktsådd eller förodling måste jag spåna mer på. Det är kul med blommor och trädgård!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?