Söndag.
Publicerat den

Japp, då var det söndag. Igen. Kan tiden gå fortare? Jag tror faktiskt inte det. Igår hade jag tre av mina bästa vänner över på filmkväll. Trevligt var det. Vi kollade film och pratade. Var dock vaken lite väl länge får faktiskt erkänna. Att Aurora fick för sig att vakna och strula mitt i natten gjorde inte saken bättre. Jag var supertrött imorse när klockan ringde.

Varför hade jag ställt klockan en söndagsmorgon? Jo det var så att jag och syster A skulle åka på barnloppis. Alltid lika kul. Värt att gå upp lite tidigt för. Jag gjorde lite fynd och handlade några grejer till syskonbarnet. Jag längtar tills jag äntligen blir moster!

Nu ska jag ta det lugnt. Aurora sover redan så det får bli en tv-kväll ikväll. En bra avslutning på denna vecka. Hoppas att ni också har en trevlig söndag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?