Tio månader.
Publicerat den

Tio månader idag på dagen. Galet! Bara den senaste månaden har lillan utvecklats otroligt mycket. Hon har fått flera nya tänder. Hon står nu själv allt oftare och hon har tagit de första stapplande stegen. Otroligt! Hon klarar nu pincettgreppet galant och förstår allt fler ord man säger. Nu kan hon bland annat lampa, klocka, boll och Krille (min kusin) och så mamma förstås när hon själv vill. Haha.
 
Jag är så glad och stolt över att vara Auroras mamma. Det finns inget bättre. Jag tycker verkligen att det är riktigt synd att mammaledigheten snart är över. Jag skulle kunna vara hemma ett år till. Minst.
 
 
 
Jag gillar:
- Att busa. Det är speciellt roligt att bli jagad och att krypa efter någon om de stampar med fötterna.
- Att åka bil och vagn. Så länge som det rullar är jag nöjd.
- Moster Micki. Den ständiga favoriten.
 
Jag gillar inte:
- Att bli pillad i näsan. Denna punkt är svår att slå.
- Dammsugaren. En läskig grej, men jag börjar vänja mig vid den.
- Att vara trött och hungrig. Då orkar jag inte med mig själv.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?