Söndag.
Publicerat den

Idag var det, om möjligt, en ännu skönare dag än igår. Det började med att jag fick sovmorgon till halv elva! OMG! När hände det senast? Sedan var vi uppe några timmar och åt frukost och lekte lite. Sedan var det dags för vila för Auroras del. Vi myste ner oss i min säng och där somnade vi båda två. Ännu mer sömn för min del alltså. Så himla skönt!

När vi vaknade åt vi en sen lunch och så lekte vi lite till. Efter det gav vi oss ut på en promenad. Över en timme tog det och sex kilometer blev det, enligt Runkeep. (En riktigt bra app om ni frågar mig.)

Nu har vi ätit lax i folie och potatis till middag. Aurora har diggat till Babblarna och sover nu sött. Mitt älskade barn. Om bara några dagar blir hon hela tio månader och snart, snart går hon fram själv. Allt oftare står hon helt själv och alla runt omkring blir lika förvånade och glada varje gång det händer. Jag mest av alla tror jag.

Till ikväll har jag precis bakat en kladdkaka som vi ska mumsa på framför en film. Andra filmen i Stig Larssons trilogi. Flickan som lekte med elden. Bättre sent än aldrig. ;)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?