Hemsk natt.
Publicerat den

Igår hade jag främmande över. Det gick bra med Auroras nattning och hon sov till det att mitt främmande gick hem. Då fick lillan för sig att vakna. Halv tolv det vill säga. Jag blev inte glad alls. Då vi båda är sjuka tänkte jag att det kunde vara mysigt om Aurora sov hos mig. Men så skulle jag inte ha tänkt.

Aurora velade och for runt i sängen. Hon pratade och gjorde en massa ljud. Allt var roligare än att sova. Eller hon var lite mysig då hon gosade in sig för någon sekunder men sen var det full fart igen.

Två timmar senare fick jag nog. Halv två lade jag tillbaka henne i sin egen säng. Där slocknade hon på två röda sekunder. Då blir man lite knäpp på sig själv faktiskt. Det roliga var ju att jag fick problem att somna om sen också. Vid halv tre somnade jag och vaknade sedan vid halv åtta. Fem timmars sömn och så en förkylning på det. Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv idag. Punkt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?