Fotografering.
Publicerat den

Igår var vi vill Aurora dagis för första gången. Vi var där och träffade några fröknar och en massa barn. Det var riktigt roligt. Efter bara någon minut kröp Aurora iväg från mig och började plocka med leksaker. Hon är så duktig mitt hjärta. Fröknarna tyckte att det var riktigt roligt att se att hon var så framåt och de trodde inte att det skulle vara några problem med inskolningen.

Idag var vi tillbaka på Auroras dagis. Denna gång för fotografering. Man tog både gruppbild och porträttbild. Jag ser verkligen fram emot att se bilderna. Jag var mest nervös inför gruppbild då det innebar att Aurora skulle sitta i knä på en mer eller mindre främmande människa, men det gick bra. Hon sade inte ett ord utan satt nöjd i famnen på fröken. Under porträttbilden log Aurora mot kameramannen och jag tror att bilderna blev riktigt bra. :) Nu ser jag ännu mer fram emot inskolningen. Det kommer att bli bra det här.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?