Två missar på tio minuter.
Publicerat den

Igår var jag iväg med min moster och kusin till Västerås. Jag var tillfrågad om att vara vägvisare vilket jag självklart tackade ja till. Vi åkte till centrum där min kusin köpte sig kläder till studenten och sedan åkte vi till Ikea där min moster skulle handla lite saker till min kusins studentfest.

Miss nummer ett:
Precis när vi ska gå in i varuhuset är det någon som ropar "Rebecca!" Då jag går i min egen lilla världen tänker jag att det är någon förälder som ropar på sitt barn och svarar lite tyst för mig själv, utan att kolla upp, "Jaaa!" Bara för att vara sarkastisk. Sedan fortsätter jag vidare in genom dörrarna. Men där stoppar min moster mig. Tydligen var det mig som någon ropade på. Haha. Vid Ikea träffar jag alltså en kompis från högskolan som jag inte sett sedan i höstas. Väldigt trevligt!

Miss nummer två:
Väl inne på Ikea ska jag och moster leta reda på ett skötbord då jag var tvungen att byta på Aurora. Vi går till toaletterna. Vi är alltså helt fokuserade på att leta reda på en skylt som visar vart det finns ett skötbord.
Vi ser en dörr och travar in. Jag hinner tänka "Oj, de här toaletterna har jag inte sett förut!" och går in några meter. Det första jag ser då är en man som står och kissar vid en urinoar. Shit, vart var vi?! Killtoan. Definitivt. Stackars karl. Hoppas vekligen inte att han råkade klämma något. Haha. Snabbt som attan går vi ut samma väg vi kom. Pinsamt? Oh, yes!



Cissi

Haha... klockrent!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?