Soligt värre.
Publicerat den

                                                                  En liten nakenfis ute i det gröna.

Igår blev det mycket riktigt ett besök hemma hos min pappa. Vi promenerade dit vid kvart över nio och kom inte hem förrän vid halv sex. Trötta som få. ;) (Syster B skjutsade hem oss. Jag hade aldrig orkat promenera hem i värmen.)

Under dagen solade jag ett tag och Aurora låg och filosoferade på en filt i skuggan. Där trodde jag även att hon skulle somna, men inte då. Utan jag fick helt enkelt ta in henne och lägga henne istället. Där gick det bättre. Kanske var det för varmt ute.

Jag måste faktiskt säga att jag tycker att det är väldigt svårt att klä en, snart femmånaders, bebis när det är så varmt ute. Min termometer visade på hela 25.7 grader. Helt galet varmt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?