Översvämning avvärjd.
Publicerat den

För några dagar sedan klev jag ur badkaret och märkte att det var lika mycket vatten utanför som i badkaret. Översvämning. Översvämning innebär igenpluggat avlopp. Äääckligt!

Jag har skjutit på det, men så igår tog jag tag i det. Usch, fy och blä för att rensa avloppet alltså. Det är nog en av de saker som jag avskyr mest med att vara ensam. Jag måste sköta alla de praktiska sakerna hemma. Ingen att vända sig till. Nu menar jag såklart inte bara det äckliga som att rensa avloppet utan även andra praktiska saker i vardagen. Vissa dagar längtar jag helt enkelt mer efter att ha någon att vända mig till.

Samtidigt kan jag se att det är bra att vara själv också. Jag är självständig och jag vet att jag kan klara mig själv. Alltid något.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?