Jag kan inte göra annat än att skratta!
Publicerat den

Som bloggare får man vara beredd på kommentarer. Det visste jag. Hittills har jag endast fått positiva och fina kommentarer, vilka jag tackar suuupermycket för.

Men så idag loggade jag in och då hade jag fått denna kommentar.
 
Anonym om Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.:

Men kom ut i garderoben någon gång då!!!

Först och främst. Man kommer ut ur garderoben. Hur står det till med svenskan?

Komma ut ur garderoben? Hahaha. Jag är INTE homosexuell bara för att jag skriver mycket om min allra bästa kompis. En kompis som har funnits där för mig genom allt jag har gått igenom. Som fanns där då jag var i en relation där jag grät mer än jag skrattade. Som fanns med mig genom hela min graviditet. Som aldrig dömer. En person som jag kan vara mig mig själv med till hundra procent.

Allt jag har att säga till dig som kommenterar anonymt är att du inte är anonym. Din IP-adress kommer med på kommentaren. Visste du det? Själv tror jag bara att du som skrev denna kommentar är avundsjuk på mitt och Tant Pers vänskapsförhållande.

Over and out.  




Anonym

Owned!

Väntar med spänning att få höra vem det är ;)



Förresten, utmaningen är antagen!



URL: http://saraelizabeth.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?