Barnprogram.
Publicerat den



Igår kväll satt jag och Aurora och kollade lite på barnprogram. Första gången faktiskt. (Har läst att man inte ska låta bebisar kolla för mycket på tv.) Hur som helst så kollade vi lite på den tecknade Mr Bean. Riktigt bra, tycker till och med jag. Två delar hann vi med innan Aurora tröttnade.

I den första delen skulle han hjälpa en guldfisk att slippa undan en katt vid namn Scrapper (en läskig enögd katt). Vid ett tillfälle tränar Mr Bean guldfisken att hoppa genom ringar och att balansera en boll på huvudet. Värsta delfintricket. Det andra avsnittet handlade om att Mr Bean skulle klippa gräsmattan. Men när gräsklipparen inte fungerade byggde han ihop sin egen, av åtta kaniner!

Varför skriver jag då detta? Jag undrar helt enkelt vem det är som sitter och kommer på historierna till alla barnprogram! Att delfin-träna en guldfisk och bygga ihop en gräsklippare av kaniner kräver långt mer fantasi än vad jag har. Tur att det finns dem som faktiskt har en bra fantasi. Jag skulle fastna på första avsnittet.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?