Dop och dopbilder.
Publicerat den

Då jag hade händerna fulla igår var det inte jag som fotade utan syster Ms kille. Därför har jag ingen aning om exakt när jag får tillgång till bilderna. Han ville även redigera dem innan jag fick dem så det kan ta ett tag. Just so you know.

Väntar ivrigt på resultatet! Ni med hoppas jag? ;)

Dopet var för övrigt jättefint och jag är supernöjd! Prästen var hur trevlig som helst och ceremonin i kyrkan kändes hemtrevligt och inte så där stel som det ibland kan vara. Fikat efteråt gick också bra och det verkade som att alla tyckte att det var gott. Aurora fick en massa presenter både nödvändigheter som kläder och en gåstol till smycken och prydnadssaker. En salig blandning.

Angående fikat så tyckte Tant Per att jag ska öppna ett eget konditori med mina tårtor och muffins, men jag tycker nog att det räcker med det som var igår.

Så här såg kladdkaksmuffinsen ut. Spritsade rosor uppepå. Lite svårt att se det på den här bilden dock.



Dopet var verkligen jättefint och jag är supernöjd med allt! Var det värt stressen och allt slit? Ja definitivt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?