Två månader.
Publicerat den

Idag blir Aurora två månader. Tänk vad fort tiden går!  

Jag märker att lillan blir mer och mer självständig. Hon klarar av att ligga själv längre stunder, utan att jag behöver hålla i henne jämt, och hon får bättre och bättre koll på omvärlden. Springer jag runt i lägenheten har hon koll på vart jag är. Hennes nacke blir också allt starkare och stabilare. 

Det nyaste är att hon har börjar suga mer på händerna och det verkar som att hon har blivit lite mer medveten om att hon faktiskt har händer. Hon har även börjat att dreggla mer. Kanske är det tänder på gång? Rulla runt från mage till rygg har hon nu gjort flera gånger, men ännu är det lite krångligt och motigt. När det väl händer så verkar det mest vara lyckoträffar. 

Ler gör hon allt mer. Speciellt då man pratar glatt glatt med henne. Med andra ord är hon inte speciellt svårflörtad. Lillan blir även allt mer verbal. Pratar man med henne så pratar hon gärna tillbaka och viftar med händerna.  





Mitt älskade hjärta.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?