Sjusovarbebis.
Publicerat den

Det började med att Aurora var vaken tre timmar senare än vad hon brukar igår kväll. I två och en halv av dessa var hon övertrött, grinig och ledsen. Jobbigt till tusen. Så jag gav upp och lade henne bredvid mig i soffan. Där låg hon och kollade på tvn en stund. Efter det lade jag henne i sängen och matade med flaskan. Då somnade hon mer eller mindre direkt. Aurora somnade vid 22 och sedan sov hon till hela 06.30!

Tyvärr sov inte jag hela tiden utan vaknade vid 04.30 och låg och vred och vände på mig i en timme innan jag äntligen somnade om. Men idag är vi båda pigga och glada!

Nu på morgonen ska jag bada den spyluktande bebisen och sedan bär det av till Auroras morfar. Han ska vara barnvakt så jag får gå på loppis utan skrikande och missnöjd bebis. Det tackar jag för. En trång och varm loppis är inte den optimala platsen för en liten bebis.

Uppdaterar senare om mina eventuella loppisfynd!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?