Öppna förskolan.
Publicerat den

Idag var jag och Aurora en sväng till öppna förskolan med några tjejer från föräldragruppen och deras små bebisar. Kul att se dem igen. Riktigt mycket folk var det där också, tydligen mer än vad det brukar vara. Vi kom precis till sångstunden, vilken jag tyvärr inte såg så mycket av då lillan skrek, vilket berodde på att mamma hade byltat på för mycket i vagnen. Förlåt hjärtat. Jag ville bara väl. Det är inte lätt att bädda nu när vädret är som det är.

Så jag satte mig i ett annat rum och ammade istället, men kunde höra på håll hur det sjöngs och pratades. Nästa gång får vi förhoppningsvis se mer. Efter öppna förskolan tog vi mammor en liten promenad vilket var trevligt!

Just nu ligger lillan och sover i vagnen så jag tänkte nog ta mig en liten tupplur. Skönt ska det bli!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?