Norrlandsresa.
Publicerat den

Idag bär det av upp till Norrland. Jag och Aurora ska snart hoppa in i bilen och så bär det av. Vi åker tillsammans med min moster och kusin så vi kommer inte vara ensamma på den långa resan.

Vi kommer att stanna hos min mormor och morfar i cirka en vecka. Över påsk och allt. Resterande delen av min familj åker också uppåt så vi blir rätt så många där vid påsk. Morfar fyller även år under påsken så det blir både kalas och påskfirande.

Jag brukar alltid säga att det blir som att komma upp till bushen när man åker till min mormor och morfar. Norrländska skogarna, ni vet. Därför tar jag faktiskt och lämnar datorn hemma. En datafri vecka. Hur ska jag överleva? Säg det.. Haha. Jag kommer garanterat att få lite abstinens, men det får gå ändå. Är kanske till och med nyttigt för mig.

Jag skriver igen när jag är tillbaka. Ska se till att fota en massa också så att jag har bilder att visa er sen när jag är tillbaka (i civilisationen) igen.


Bilderna ovan är fotade vid sjön där min mormor och morfar bor. Fint eller hur!?

See you when I get back, bye!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?