Loppis!
Publicerat den

Äntligen har jag lite tid att skriva om loppisen. Jag och syster B kom dit 20 minuter innan de öppnade och då var det KÖ! Som tur var hamnade vi rätt så långt fram ändå. Dörrarna öppnades och folket strömmade in. Blev fullt på bara några minuter.

Det lustiga var det att ibland var luftigt mellan borden och ibland trångt så att folk stod som packade sillar. Om man är rädd för folksamlingar ska man helt skippa loppisar. Eller i alla fall gå dit senare på dagen.

Det helt galna var att folk tog med sig BARNVAGNAR och bar på bebisar i BILBARNSTOLAR! Helt jäkla sjukt. Skulle jag aldrig göra! Då skulle jag hellre skippa hela loppisen.

Hur som helst så gjorde jag lite fynd. Var ute efter ett babygym och kläder till Aurora och det hittade jag. Nöjd mami!

Köpte 25 kläderplagg för 270kr och babygymmet för 50kr. Fyndat var ordet!



Älskar tomeklänningen. Köpte den för 10kr. Hoppas bara att lillan kan ha den till jul. ;) 


  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?