Ikväll.
Publicerat den

Ikväll ska jag vara barnledig för första gången sedan Aurora föddes. Jag ska äta middag och gå ut tillsammans med några tjejkompisar. Det blir en girls night out

Jag både längtar och gruvar mig inför kvällen. Det längsta jag har varit ifrån Aurora är en halvtimme. Ikväll blir det flera timmar! Hur ska det gå?

Lillan ska passas av moster B så hon kommer ha det bra. Det hela handlar väl om att jag måste kunna släppa taget lite och låta någon annan ta hand om hjärtat några timmar. Jag kan ju inte vara med henne hela tiden. Aurora måste ju lära sig att vara med andra utan mig, samtidigt som jag måste få lite egen tid så att jag kan ladda batterierna.

Jag kommer säkerligen att ringa min syster för att kolla så allt är bra, men det får hon stå ut med. Jag ska verkligen försöka att slappna av, men det kommer nog att vara svårt.

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?