Fredag.
Publicerat den

Äntligen fredag! Älskar fredagar.

Idag har jag och Aurora en veckohandling inplanerad tillsammans med syster B. Sedan ska vi hem till pappa/morfar. Där ska vi promenera och möta upp min minsta syster, syster P, när hon slutar skolan. Och sedan får vi helt enkelt se vad vi hittar på resten av dagen.

Fredagar är nog min favoritdag eftersom att jag träffar min familj då. Tycker att det är så skönt att åka hem till min pappa. Jag får lite avlastning av mina systrar och pappa vilket är underbart. Sedan tycker jag om det faktum att jag får andra vuxna att prata med. Jag älskar min dotter över allt annat, men hon är inte speciellt pratsam ännu. Haha.

Dagens bebis. Just add milk, thank you!



Jaha och sen slutade det så här.. Andra dagen hon somnar liggandes i babygymmet. Hon lever. Jag lovar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?