Dop.
Publicerat den

Idag är det dop för min väninnas lilla son. Ska bli mysigt. Nu var det ett tag sedan jag träffade lilla familjen så det ska bli kul att se om lillkillen har vuxit något sedan sist. Han är ju några månader äldre än Aurora och lite mer med i allt som händer.

Att gå på dop kickar väl även förhoppningsvis igång min dopplanerarlust. Har knappt börjat fundera kring Auroras dop ännu och nu är det ungefär en och en halv månad kvar till den stora dagen.  

Eftersom att vi ska på dop ska vi ju också vara lite finklädda. Jag har redan valt kläder till Aurora, men de väntar jag med att ta på. Med en kräkbebis vill man inte ta större risker än nödvändigt. Jag vill inte utamana ödet. Blir första gången som mitt lilla hjärta ska ha klänning på sig. Bilder kommer! :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?