Äntligen.
Publicerat den

Igår köpte jag mig en ny vattenkokare. Äntligen! Som jag har irriterat mig på min gamla. Den glappade nämligen något så otroligt mycket.

Jag försökte få den gamla vattenkokaren att leva ett längre liv än vad som troligen var menat. Jag tog till och med fram min fixarsida. 

I början fungerade det att lägga en kniv under för att den skulle fungera, men denna kniv blev till slut till en sked(!). Inte ens skeden fungerade hundraprocentigt och vattenkokaren blev ett enormt irritationsmoment. När man går upp mitt i natten för att fixa med mat åt en skrikande bebis så är en krånglande vattenkokare det sista man vill hålla på med. 

Jag gav till slut upp och fick se mig besegrad. Så nu står det en ny vattenkokare redo på köksbänken. Redo att fylla en massa flaskor med ersättning. 


(Lyser blått gör den också. Lite spaceat sådär. Haha.) 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?