Utläsd.
Publicerat den



I förrgår läste jag ut den andra boken för denna mammaledighet. The host av Stephanie Meyer. Riktigt bra tyckte jag att den var. 600 sidor som snabbt swishade förbi.

Boken handlar om hur jorden tas över av utomjordingar. Dessa aliens sätter sig på människorna och tar över deras kroppar. I boken får man följa Melanie vars kropp har tagits över av Wanderer. Vanligtvis brukar människan sakta försvinna från kroppen, men inte Melanie. Hon vägrar ge sig. Melanies kärlek till hennes bror Jamie och en man vid namn Jared påverkar Wanderer och detta leder till slut till att de tillsammans bestämmer sig för att leta reda Jamie och Jared.

Nu väntar jag ivrigt på en fortsättning, som förhoppningsvis kommer inom kort då denna bok skrevs 2008. Kan dock tänka mig att författaren har haft fullt upp med Twilight-serien och dess filmer och att författarskapet har fått stå lite i skym undan ett tag. Men snart kommer det förhoppningsvis en fortsättning.

Det ska även komma en film som är baserad på boken i mars nästa år. Den kommer jag definitivt att se. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?