Ont.
Publicerat den

Allt jag kan säga är att idag har jag ont. Baken är helt öm. Haha! Vad hade jag för mig igår kan man då undra. Jo jag cyklade 1,2 mil. Sex kilometer till pappa och tillbaka. Då känns det dagen efter. Om jag skulle gissa så var det över ett år sedan jag satt på en cykel. Hemskt. Men det blir det ändring på nu.

För Aurora gick det helt okej. Hon var lite gnällig i sadeln och grinade lite, men efter att jag hade cyklat ett tag så lugnade hon sig. Jag tror att det kommer att ta ett tag innan hon blir van vid hjälmen och att åka cykel, men snart inser hon tjusningen med det och då kommer det inte att vara några problem.
 
För övrigt så höll jag på i EN TIMME igår för att sätta dit den förbenade barnsadeln på min cykel. Det där med teknik och mecka och pilla är inte något för mig. Jag saknar helt tålamod. Jag fick dit den, men svordomarna for tätt. Nu får den helt enkelt sitta där tills jag byter cykel. Punkt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?