Nehe, ne. Den gubben gick inte.
Publicerat den

 
Igår köpte jag majsvälling som jag tänkte börja ge Aurora på kvällarna för att hon möjligtvis ska sova bättre. Men den gubben gick inte. Inte alls faktiskt. Hon spottade och fräste. Sedan började hon gallskrika. (Och nej, vällingen var inte för varm. Jag dubbelkollade flera gånger då hennes reaktion inte var som den normalt brukar vara då hon smakar något nytt.)
 
Jag var helt enkelt tvungen att göra ersättning till henne och då gick det hur bra som helst. Undrar om det kan ha varit så att vällingen har en lite annan konsistens än ersättningen. När hon sedan förväntade sig ersättning och inte fick det så fick hon kanske panik eller något. Jag vet inte.
 
Hur som helst så blir det att testa fler gånger i alla fall. Hon behöver kanske bara vänja sig vid vällingen. Nu är jag i alla fall beredd på eventuella reaktioner. Som tur är.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?