Less.
Publicerat den

Jag blir bara så less på detta strul som blir nu när Aurora är snorig. Ber om ursäkt i förväg för detaljerna. 

Så här håller det på:
Aurora är hungrig och trött.
Jag lägger henne för att ge henne mat och för att hon ska sova.
Detta går inte bra då hon inte kan andas med näsan.
Jag är tvungen att ge näsdroppar och ibland suga näsan.
Detta resulterar i att hon bli ledsen och arg. Grinar och skriker som en stucken gris.
Det blir lönslöst att ens försöka mata henne och få henne att sova när hon är så uppjagad.
När hon sedan väl har lugnat ner sig och jag försöker mata henne igen så har det bildats mer snor i näsan.

Så här håller vi på. Inne på tionde varvet nu. Ingen överdrift. Jag blir galen. Ibland blir jag bara så less. Antingen får jag stå ut med en övertrött och hungrig bebis som skriker av den anledningen eller en bebis som skriker för att hon avskyr att någon pillar henne i näsan. Vilken bebis är roligast att handskas med tror ni? Svaret är, INGEN.

Ber om ursäkt för detta klagande inlägg. Behövde bara ventilera mig lite. Har ni några tips får ni mer än gärna komma med dem.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?