Dröm. Lycka. Verklighet.
Publicerat den

Jag har nu ett tag varit lite gåtfull i bloggen. Om möten och utflykter med min moster och kusin. Lite nyfikna har ni väl varit? :) 

Nu tänkte jag berätta vad det är vi har syssat med.

Just nu bor jag i en liten lägenhet med min dotter. En etta med kök. Denna lägenhet börjar nu kännas allt för trång och vi behöver helt enkelt mer plats att utvecklas på. Detta är vad vi har filurat med. Jag, min moster, kusin och Aurora har kollat lägenheter. Både jag och min moster ville flytta så vi bestämde oss helt enkelt för att slå våra kloka huvuden ihop och flytta tillsammans.

Men nu har det blivit ännu mycket och tusen gånger bättre än vad någon av oss någonsin hade kunnat tro. Vi ska flytta till hus! :D Lycka.

Vi ska flytta till ett hus där vi alla får eget rum, ett hus med tomt, altan, äppelträd och vinbärsbuskar. Ett hus där det finns mycket plats att utvecklas på och för Aurora att växa upp i. Ett hus som ligger fem minuter från min pappa och som ligger fem minuter från det dagis som jag allra helst skulle vilja att min dotter gick på. Kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det.

Lägenheten är uppsagd. Tiden i denna lägenhet når snart sitt slut. Tre år och tre månader kommer det att bli sammanlagt. Men det är nu dags att gå vidare. Den första september smäller det. Längtar som galen!



Anonym

Va roligt grattis :D



URL: http://www.mittliv-ungmamma.bloggplatsen.se


Katarina

Låter underbart! Jag längtar också efter att flytta till hus så att man leka och busa i trädgården. :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?