Dagen.
Publicerat den

                                                                         It's all about me. True.

Bilder på dagens bebis. Som just nu för tillfället sussar sött i sängen. Tänkte joina henne tror jag. Måste vara pigg och glad idag/ikväll. :)

Om ett tag kommer min moster över för att diskutera lite framtida planer. Sedan ska vi luncha på stan. Efter det beger sig jag och Aurora till BVC för "Frågestund med Dr Lars". Ska även bli kul att träffa mammorna och deras bebisar igen! :)

Halv tre åker jag sedan vidare med min moster och kusin på ett litet, vi kan kalla det, möte. Sedan ska jag där någonstans också hinna fixa och dona inför kvällen. Då det blir party för att fira mig!

Fuuult upp hela dagen. Oh, yes! Men bara roligheter! :)

Hoppas att ni får en superbra fredag! :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?