Äntligen!
Publicerat den

 
Var precis och hämtade böckerna som jag beställde. Äntligen har de kommit! Tre på svenska och två på engelska. Spelar inte så stor roll för mig om de är skrivna på engelska eller svenska. Tänker inte på vilket språk jag läser på längre. Blir väl mer att omväxling förnöjer. ;)
 
Här ska läsas! Det är bara det att jag har två saker jag funderar på.
 
1. Jag har under tiden jag väntat på böckerna börjat läsa en annan bok. Kommit halvvägs, men den är inte riktigt jättesuperbra, vilket jag mer eller mindre vet att de andra böckerna kommer vara. Är det okej att byta bok? Eller måste man läsa klart boken man börjat på? Finns det några oskriva regler för läsning?
 
2. Vilken ska jag välja!? Mohaha. Nu fanns det ju så mycket att välja på. Jag tror att det lutar åt den tredje och sista boken i serien om vampyrerna  som jag berättade om i ett tidigare inlägg. Måste ju få veta hur det slutar!
 
Nejnej, nu måste jag börja läsa så jag hinner en bit innan Aurora vaknar från sin eftermiddagsvila. Over and out.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?