Söndag.
Publicerat den

Idag har vi varit på vift med tre av mina systrar. Vi åkte till grannstaden och där besökte vi Ikea, Biltema, Netonnet och så Åsby, ett trädgårdscenter. Blev handlat lite smått och gott och jag är nöjd med den delen av dagen.
 
Aurora har dock inte haft en så så jätterolig dag. Så fort hon somnade i bilstolen var vi framme vid nästa ställe och då var det dags att röra på sig. Under vår lilla dagsutflykt sov hon som mest en kvart i sträck och sammanlagt cirka en timme, vilket är alldeles för lite. Nu när vi kom hem var hon riktigt trött, men vägrade sova. Sedan fick vi besök av Auroras pappa (3,5 vecka sedan sist) och då var hon vaken en stund extra. Trött + grinig bebis = frusterad mamma. Hur som helst, så sover lillan nu, men jag känner att jag kommer vara tvungen att väcka henne om ett tag, då det är alldeles för tidigt för henne att sova för natten redan nu.
 
Alldeles straxt ska jag krypa ner i sängen jag också. Har ont i huvudet och är supertrött. Ska bli såå skönt att dra täcket över huvudet en stund. Det tycker jag att jag förtjänar.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?